Vårt lokala kontor

Umeå

För dig som bor i Umeå är det Lansa du kontaktar i frågor som rör förvaltning och uthyrning.

Serviceanmälan

Serviceanmälan görs enklast via Mina sidor. Här skapar du ett konto på Mina sidor.

 

Akuta ärenden

Har du ett akut ärende efter arbetstid ringer du 0705-83 23 04. I vissa fall kan du behöva betala en avgift om jouren rycker ut. Det gäller de fall som orsakats av din oaktsamhet eller om ärendet utan större problem hade kunnat skjutas upp till senare.

 

Uthyrning

Lansa sköter uthyrningen av våra bostäder och parkeringsplatser i Umeå. Kontakta oss på 010-148 80 00 eller kundservice@lansa.se.

 

Övriga ärenden

För övriga ärenden, tex fel på hissen, bredband/tv, parkeringsöverträdelse, se kontaktuppgifter på den digitala skärmen i ditt trapphus.

Övriga frågor kan du mejla oss, kundservice@lansa.se eller ringa, 010-148 80 00.

 

Uppsägning hyresavtal

Vill du säga upp ditt hyresavtal gör du det via formuläret nedan.

Uppsägning av lägenhet – Umeå

Uppsägningen gäller(Obligatoriskt)
Varför flyttar du/ni?
Som avflyttande hyresgäst är man skyldig att ställa lägenheten till förfogande för visning till nya intressenter. För att detta ska gå så smidigt som möjligt ber vi att få använda lämnade kontaktuppgifter för detta ändamålet. I de flesta fall räcker det med en visning.(Obligatoriskt)
Personuppgiftspolicy(Obligatoriskt)